Bon, je m'amuse à décoder :nuipb a écrit : "Usually when I work with a company – for instance I’m working with Yamaha on a project right now; I can’t say what it is, but it’s pretty crazy. This synthesizer has new technology that’s never been implemented before, so it’s totally alien to anything I’ve ever used. I’ve had to spend a few weeks just understanding the architecture of it."
Richard Devine
"Usually when I work with a company – for instance I’m working with Yamaha on a project right now;
Bon je bosse pour Yamaha, vous pensez bien que je ne vais pas dire du mal de ce produit -même si c'est une daube-, je tiens à mon boulot.
I can’t say what it is, but it’s pretty crazy. This synthesizer has new technology that’s never been implemented before, so it’s totally alien to anything I’ve ever used.
Là, je veux dire que ça n'a rien d'analo, que c'est du tout numérique, que je n'aime pas trop les sons, et que je ne sais pas quoi dire.
I’ve had to spend a few weeks just understanding the architecture of it.
Ça, ça veut dire que ce n'est pas du tout ergonomique, que l'éditeur est super mal foutu, et que j'en chie pour m'en dépatouiller. Et aussi, que j'ai beaucoup de mal à en tirer des sons potables.